- ثر توضیح داده های مقابله ای در یادگیری زبان خارجی
- اثر سوال و جواب قبل از تدریس متن بر روی فهم دانشجویان از درس موردنظر
- اثر مطالعه "خلاصه متن" در فهم متون خارجی
- اختلاف بین زبان گفتاری و نوشتاری دانشجویان ایرانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد میگیرند
- ارتباط بین سر فصل های درسی گرایشهای دبیری ، مترجمی و ادبیات انگلیسی و توانایی عمومی زبان دانشجویان
- ارتباط بین نشانه های گفتاری، درک مطلب و مهارت زبانی دانشجویان ایرانی
- ارتباط میان درک یک نوشته و دانش واژگان همنشین
- ارزیابی نقش عمق و گستره دامنه لغات در خواندن و درک مفاهیم در فراگیران زبان انگلیسی در ایران
- افزایش عکس العمل منفی
- انتقال پذیری استراتژی های " امتناع" از زبان اول به زبان دوم "مطاله ای منظور شناختی"
- انتقال مفاهیم منظور شناختی ( شیوه های حفظ وجهه در جواب به شکوه های اتهام برانگیز ) بر دانشجویان سطح پیشرفته زبان انگلیسی
شماره تماس 09142435317
کاظم
جمعه 24 اسفند 1403 ساعت 20:04