رشته مدیریت بازرگانی دارای گرایش های مختلف می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود.
بازاریابی فرآیند مدیریت است که از طریق آن کالا و خدمات از مفهوم به مشتری منتقل می شود. چه این ارتباط آنلاین باشد و چه آفلاین، بازاریابی بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار است. دانشجوی بازاریابی با عملکرد کارآمد فعالیت های بازاریابی و هماهنگی مؤثر آن با سایر عملیات شرکت مواجه می شوند. کاربردهای این رشته را می توان در مدیر اجرایی تبلیغات، برنامه ریز تبلیغاتی، مدیر هنرهای تجسمی، کارگردان خلاق، محقق بازار، بازاریابی اجرایی، خریدار رسانه، برنامه ریز رسانه، مدیر رسانه های اجتماعی و غیره را مشاهده نمود.
شماره تماس 09142435317