انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی+تهران+استخراج مقاله

رشته مدیریت بازرگانی دارای گرایش های مختلف می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود.

بازاریابی (Marketing)

بازاریابی فرآیند مدیریت است که از طریق آن کالا و خدمات از مفهوم به مشتری منتقل می شود. چه این ارتباط آنلاین باشد و چه آفلاین، بازاریابی بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار است. دانشجوی بازاریابی با عملکرد کارآمد فعالیت های بازاریابی و هماهنگی مؤثر آن با سایر عملیات شرکت مواجه می شوند. کاربردهای این رشته را می توان در مدیر اجرایی تبلیغات، برنامه ریز تبلیغاتی، مدیر هنرهای تجسمی، کارگردان خلاق، محقق بازار، بازاریابی اجرایی، خریدار رسانه، برنامه ریز رسانه، مدیر رسانه های اجتماعی و غیره را مشاهده نمود.

بازرگانی بین المللی

تجارت الکترونیکی

مدیریت استراتژیک

بازرگانی داخلی

کارآفرینی



شماره تماس 09142435317

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد