وامل اساسی پذیرش نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان
بررسی وضعیت مدیریت شکایت مشتری با رویکرد راهبردی (تحلیل شکاف) مطالعه موردی شرکت سامان گستر پیوند
چارچوب پذیرش ECRM در بخشهای مرتبط با مردم در سازمان بازرگانی استان تهران
بررسی میزان تطابق کیفیت خدمات ارائه شده سازمان بازرگانی و اتاق بازرگانی استان بوشهر به صادر کنندگان با نیازها و انتظارات آنان
ارزیابی هماهنگی توانمندیهای دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با نیازهای تولیدکنندگان صادرکننده در تهران
بررسی رابطه بین استراتژی مدیریت زنجیره عرضه با عملکرد لجستیک و عملکرد سازمانی (مالی و بازاریابی)
نقش مدیریت در بازدهی صنایع کوچک
نقش حقوق گمرکی در ایجاد و توسعه صنایع و بهبود مدیریت تولید
نقش مدیریت تخصصی در افزایش کارآیی صنایع تحت سرپرستی دولت
رابطه عملکرد مدیریتی سرمایه گذاران نهادی با سهم مالکیت این نهادها در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
رابطه بین اثربخشی سیستمهای اطلاعات بازاریابی و کارآمدی عناصر اساسی فرآیند برنامهریزی استراتژیک بازاریابی در بانکهای ایران
شماره تماس 09142435317